top of page
חיפוש
  • cpchess

ארוע סוף שנה ארצי 2022 !!!

הקלישאות שאנחנו חוזרים עליהן כל השנה בנוגע לשחמט ככלי מדהים לעשייה חברתית מחווירות בארוע כמו זה שערכנו ביום שישי האחרון לכבוד סוף שנת הלימודים. בארוע השיא של השנה, השתתפו כ-600 ילדות וילדים, יחד עם עשרות מדריכים מתנדבים, הורים ומורים מלווים. הילדים השתתפו בטורניר קבוצתי, כל ילד שיחק ארבעה משחקי שחמט רצוף נגד ילדים מקבוצות שונות, ובסוף חולקו מדליות וגביעים לקבוצות המנצחות ולקבוצות למופת.


בנות ובנים חילונים ודתיים יהודים, ערבים ומבקשי מקלט ילידי הארץ ועולים חדשים דוברי עברית, ערבית, ועוד מהדרום, מהמרכז, מהצפון תלמידי יסודי מבאר שבע, לוד, מזרח ומערב ירושלים, תל אביב-יפו, חולון, וטובא זנגריה

מתיישבים זה מול זה בשקט ובכבוד, לוחצים ידיים, ומשחקים שחמט. חושבים, מנצחים, מפסידים, לוחצים שוב ידיים ומסדרים יחד את הלוח למשחק הבא. נושמים עמוק וניגשים ליריב או ליריבה הבאים.

כולם בתקשורת והבנה דרך השחמט, כללי המשחק והרוח שלו.

כולם מתרכזים, נלחצים, מתרגשים, מתגאים – כשמצליחים אחרי שנה של למידה והשקעה. עצם ההשתתפות והעמידה בכבוד במשחקים אחד אחרי השני, היא הצלחה גדולה ולא מובנת מאליה. בתחילת השנה מעטים מהמשתתפים הכירו את המשחק, ועכשיו רצים לשתף את החברים לקבוצה, ולספר למדריך או למדריכה איך שיחקו. מתגאים בנצחונות, בתרומה לניקוד של הקבוצה, בהצלחה האישית, או מתמודדים עם הצביטה שמתלווה להפסד – ויחד עם החברים והמדריכים, מתקדמים הלאה.


ברכות חמות והמון הכבוד לקבוצות המנצחות!


תודות: תודה ענקית למדריכים המתנדבים שהשקיעו כל השנה, כל שבוע, הגיעו ונתנו המון מעצמם למען הילדים. תודה לרכזים שלנו שליוו את המתנדבים לכל אורך הדרך – מלגייס אותם מלכתחילה לפעילות, להכשיר לכוון וללוות בכל אתגר. תודה לאור שמאחורי הקלעים מלווה ותומכת בכל העשייה. תודה לדינה, ואחריה לאור – שהובילו את צוות הרכזים ואת כל הפעילות בשטח לאורך השנה. תודה לכל המתנדבים הנפלאים שהגיעו לשפוט ולעזור בארוע. ותודות לתורמים של צ.ל.ש, שבוחרים לתמוך בפעילות ולאפשר לנו לעשות את כל זה:

נוקד קפיטל, אדמה מכתשים, משרדי עו"ד פישר בכר חן וול אוריון, מיתר, ציוני פילרסדורף פיליפ, משפחת ערן, צ'קפוינט, ועוד אנשים טובים ויקרים! בלעדיכם זה לא היה קורה, ובוודאי לא כך.


























bottom of page